torsdag 20 februari 2014

Av hela mitt hjärta

Jag har denna förmiddag varit till mina föräldrar och som vanligt följde jag mamma till affären och handlade. Vi båda tycker att det är en trevlig stund och jag får känna att jag gör något gott för dem. Av hela mitt hjärta vill jag mer än gärna hjälpa dem med olika sysslor.
Jag dammsugade där efter övervåningen i deras hus och nu har jag landat i soffan med ett antal hundar som sällskap. 

Pappa började att prata om deras ekonomi och han sade att du vet väl om att både du och din bror kommer att bli miljonärer en dag. Det har inte varit alltför enkelt och de har slitit hårt för pengarna berättade han för mig, men att det kommer som sagt var att bli miljoner på kontot.

Jag vet att det kommer att bli mycket pengar efter dem men som jag sade till pappa så har jag dem hellre i livet än äger en massa pengar. 

Har även ägnat lite tid åt hundarna med kloklippning och pälsvård och det vet ni ju kära läsare att det är INTE min favoritsyssla.

Skojade lite med E nyss! Vi brukar spela quizkampen och alltför ofta så händer det att jag glömmer bort det där och att det är min tur. Varje gång så skickar E ett sms till mig om att jag ska spela! 
Nu har hon inte spelat på någon timme så då sände jag henne ett mess med ordet:Spela! Haha fick jag som svar!

Hon skulle egentligen vara på jobbet i dag men det blev nog inget med det. E har nu påbörjat sin nedtrappning av sin Risperdal och om två veckor ska det vara slut på dem. 






 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...