fredag 14 februari 2014

FINEST AWARDS 2013

Min goa vän W har blivit nominerad för sin blogg Till Daniel på Finest Awards 2013. Han är i final och alla kan rösta fram till i mars. 
Så här skriver W om detta:

Idag fick jag mail som berättade att min blogg Till Daniel.se blivit nominerad som årets blogg i kategorin Årets HBTQ-bloggare. Det är visst Finest Awards som delar ut detta.
Det är ju självklart snällt att folk röstat fram Till Daniel av alla bloggar som finns.

Om ni skulle vilja rösta på min blogg så besök http://finest.se/finestawards/

Man kan rösta en gång om dagen fram till den 9 mars


Grattis W och när och om du vinner så tag mig med dig till Operaterassen och Cafe Opera, så ska vi slå klackarna i taket och samtidigt berätta för omvärlden om hur snett det kan gå och om vad som behöver förändras.



 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...