fredag 28 februari 2014

Helg!

I dag har jag varit på hörseltekniska och fixat min ena hörapparat som var trasig. Jag har handlat och packat och ger mig snart ut till stugan. Hundarna känner av att det är något på gång och är överförväntade och ivriga att fara. 

Det ska bli underbart att komma ut till stugan då jag inte har varit där sedan jul. Äta, dricka gott, bada bastu, mysa vid brasan och bara vara i lugnet som råder där ute är precis vad jag behöver. Känner mig lite ledsen i dag efter det här med E och i går innan jag fick veta att hon återigen har skurit sig så tänkte jag att jag kände mig så avslappnad, relativt glad och lugn men framför allt lycklig över att det hade vänt för min dotter. Det var länge sedan jag kände det så! 
Men i dag.....ja i dag.....känns det väl inte så värst bra! Pendlingen mellan hopp och förtvivlan tär på mig. 
Därför blir det skönt med ett litet avbrott med avkopplingen ute i stugan. MITT PARADIS!


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...