tisdag 18 februari 2014

Hundar och resor!

Jag frågade i dag en vän till mig om han kan tänka sig att vara hundvakt när vi åker utomlands i juli i två veckor. 
Han skulle få bo här i huset om han ville!
Jag tror dock inte att det blir något därför att han verkade inte så värst intresserad av det. 
Jag har även frågat min brors före detta som har brukat vara hundvakt också, men har ännu inte fått något svar. 

Det känns oroväckande därför att skiter det sig med hundvakt så måste resan avbeställas. Det finns inga pengar att sätta hundarna på pensionat. 
Jag lovar.....jag kommer att bli jättebesviken om det inte blir någon resa. Har längtat och gnetat som tusan till den! Fastän jag så väl vet om att har man hundar, så finns det aldrig någon garanti att det ordnar sig med hundvakt. 

Har varit o inhandlat en cykel på rea! Har länge velat ha en men inte haft råd och fick låna ihop en slant till den. 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...