onsdag 26 februari 2014

Stark!

E skickade mig en mms bild på sin hörapparat som hon ska få. Den är så liten att den knappt syns bakom örat och när hon har glasögon vilket hon bär jämt, så syns den ännu mindre. Dessutom så har hon långt hår! 
Jag såg nästan inte apparaten!

 

Jag kunde inte låta bli att skratta åt mitt barnbarn i går som under sitt besök ser min stora växt i badkaret som jag har duschat av. 
Hon frågar varför den står där och jag svarar henne att jag har duschat bladen som var så dammiga och att jag inte orkar bära växten själv till vardagsrummet. Jag säger att A får hjälpa mig sedan! 
Men morfar är stark - så här stark är han säger hon och visar mig väldigt bamse inspirerad som hon är:

Foto: Tilda är på besök när hon ser min stora växt i badkaret som jag har duschat av. Hon frågar varför den står där och jag svarar henne att jag har duschat bladen som var så dammiga och att jag inte orkar bära växten själv till vardagsrummet. Jag säger att AK får hjälpa mig sedan! Men morfar är stark - så här stark är han säger hon och visar mig:





När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...