lördag 29 mars 2014

12 September

Jag har nämnt tidigare att vi kommer att hålla en manifestation i Umeå den 12 September 2014.
Om denna kan ni läsa mer här: http://12september.wix.com/september#!en-ljus-fr-vra-nglar/cxob

Det krävs planering, tid och inte minst engagemang för att genomföra en sådan och alla tips och ideer på eventuella artister ( kanske någon som känner någon....som kan ställa upp gratis ), föredrag som kan hållas mm mottages tacksamt. 

Hojta då till på endera vår hemsida där kontaktuppgifter finns eller här via min mail.


Nu har T åkt hem med sin mamma och hon var så duktig i natt. Jag lade henne utan blöja och hon sov hela natten utan att kissa på sig. 

Min pappa ringde nyligen och berättade att mamma fick åka in med ambulansen klockan sex i morse, då hon hade blivit konstig och tippat åt sidan när hon skulle kliva upp ur sängen. 
Jag vet inte mer än så men mamma hade sagt att hon skulle höra av sig till mig om hämtning om hon får fara hem från sjukhuset under dagen.





Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...