torsdag 27 mars 2014

Bokad resa!

E berättade för mig i dag att nu har hon och hennes ledsagare bokat en resa till Göteborg där de ska bo på hotell och ha kul i fyra fem dagar i början på juni. Härligt E! Det är du så väl värd min fina flicka <3

Jag har själv bara som hastigast varit i Göteborg då Es pappa studerade på Chalmers. Hann dog aldrig se något! 
Skulle gärna åka ned dit någon gång, gå på Liseberg och göra allt som man kan göra där nere. Jag känner som sagt var inte till Göteborg, men några sevärdheter måste det väl finnas tycker man ju. 

Har nu köpt ett nytt rumsbord som det var halva priset på! Det är bra mycket större än det tidigare bordet, vilket känns bra. 

Satt förut och längtade mig bort till Turkiet! Önskar att tiden kunde gå fortare så att jag fick åka i väg och koppla av. 
Lite sliten är jag allt!

Jag är rätt så virrig och tankspridd av mig och i dag var inget undantag när bordet skulle skruvas ihop ;-) 

 
Foto: Så här kan man också sätta ihop ett bord! Ni ser väl felet ;-)





Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...