söndag 23 mars 2014

Do you wanna play with me?

Vera var riktigt sugen på att busa med Troy nu på morgonen och gör allt för att få igång honom.
Gamlingen i flocken som blir fjorton år i juli hängde på hon också, men valde sedan att få bli kliad av matte i stället. 
Lugnast så på äldre dar!

Solen lyser i dag med sin frånvaro och det snöar för fullt! Jag hoppas att det blir bättre under dagen.

Tack till dig läsare för tipset om avbetalning hos FK! Jag ska absolut kolla upp det där då jag vet den exakta summan på vad jag kommer att bli återbetalningsskyldig.

Tänk - jag hoppades på ett litet tillskott i kassan då jag i dagsläget inte ens får ut 8000 :- per månad. I stället åker jag då på att betala igen! Det hade jag ju inte väntat mig! Men självklart ska jag göra rätt för mig och varje krona ska de få igen av mig om det är så.

En liten videosnutt från denna morgon bjuder jag på









När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...