måndag 17 mars 2014

EN ÖNSKAN!

Jag hittade en bra hemsida som Lenagården har, som jag inte tittat på tidigare. Där finns all information och fina bilder! 
Gud så bra det verkar där och jag vet inom mig att E skulle älska det där stället. När hon väl hade kommit in i det hela med att bo in sig, vant sig vid miljön och lärt känna både personal och inskrivna, så skulle hon stortrivas.

Jag önskar verkligen att hon hellre hade fått behandling där än på Vågen. Men E ville aldrig fara dit och det är ju A och O för att det ens ska vara lönt att försöka söka igen. 
Verksamhetschefen på psykiatrin på NUS sade vid min och Es pappas träff med henne och överläkaren i senhöstas att om Vågen inte hjälpte, så kunde vi titta på andra alternativ som till exempel på Lenagården.

Skulle nu Vågen inte vara det rätta för vår dotter, så ska vi absolut söka till LG om E ändrar sig och ändå vill prova fara dit. Då får vi se om det var tomma ord eller inte....


 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...