tisdag 4 mars 2014

Kärlek

Jag har för en stund sedan vinkat av mitt barnbarn som skulle hem till sin mamma. Vi har haft det jättemysigt tillsammans och i dag fick vi besök av hennes farmor. 
Hundra kramar har jag fått i dag av T och hon säger så fina saker så man blir alldeles rörd. Som i dag så låtsades hon ta kort med sin " telefon " och sade att hon ville ta ett kort på mig för att jag är så söt. Kan man bli annat än fylld av kärlek för denna underbara tjej?! 

E har lagt ut kort på sina marsvin och efterlyste namn till dem. T är mycket för att rimma nu och kom med förslaget att de skulle få heta Lisa och Pisa. Vi får väl se vad E döper dem till ;-)

I dag är det fettisdagen och naturligtvis så kommer en semla att slinka ned för mig med. 

En liten videosnutt på lillan hänger med i dag liksom ett par andra bilder. Enjoy!







 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...