lördag 29 mars 2014

Middag med tankar!

Har haft en trevlig kväll på restaurang! 
Lite förmörkades dock njutningen av att mamma är på lasarettet. Jag har svårt att släppa tankarna på henne och känner mig både orolig och ledsen. 
Det är svårt när ens föräldrar åldras och blir risig på ett eller ett annat sätt.

Ringde döttrarna och berättade hur det hade varit med deras mormor. E höll på att laga till hemmagjord pizza med boendepersonalen när jag ringde och J hade varit och shoppat med mitt barnbarn och nästan precis kommit hem. 

När jag träffade E i dag så såg hon ut att må hyfsat bra, men ändå så upplevde jag henne inte i topp.
Fast så klart det var ju bättre än alla andra dagar då hon har verkligen varit under isen. 

Nu är jag sååå mätt efter den goda middagen! Åt en buffe samt en smarrig efterrätt bestående av friterade bananer med glass. Allt nedsköljd med en kall bärs!




Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...