torsdag 13 mars 2014

Ögonmottagningen

Jag talade tidigare med E som berättade att i morgon skulle hon inte till Vågen. Däremot så har hon ett besök på ögonmottagningen där hon skulle träffa flera personer. 
Det är en del inför de utredningar som ska göras som jag förstår det. Först ögon och hörselbiten och sedan råd och stöds insats - vad de nu egentligen tänker göra. 
Jag har fortfarande inte fått något svar ifrån tjejen som jag mailade för några dagar sedan. 

Jag och E talade lite om det här med hennes jobb då hon inte var där i dag heller. Hon är oftast hemma! Det kom för mig i dag att förmodligen så orkar min dotter helt enkelt inte med att gå till Vågen tre dagar i veckan och jobba två dagar. Kanske det skulle räcka med bara Vågen en tid. Så länge som hon ska gå där! 
Kanske är det bättre att hon satsar på det fullt ut eftersom det viktigaste är att hon blir frisk.

E skulle höra av sig i morgon och berätta hur mötet på ögonmottagningen gick. Klart jag blir lite nyfiken!

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...