fredag 7 mars 2014

Olustkänsla!

Usch i natt har jag knappt sovit något alls utan vaknade runt tresnåret och sedan var det hopplöst att somna om. Vid halv fem skällde Troy och behövde ut för att kissa, så jag släppte ut honom och någon gång där efter somnade jag om en stund.
Tankarna snurrade och jag har en olustkänsla i kroppen som jag inte har haft på länge. 
Jag vet att det beror på min oro som känns befogad för tillfälligt. Min intuition de senaste dagarna säger mig att något är fel då jag känner igen tecknen sedan tidigare. 
Undrar just om nedtrappningen har påverkat....

Läste något fint som jag vill dela med mig av:

Besluta dig för att visa ömhet mot de unga,
medkänsla för de gamla,
sympati för de som strävar,
tolerans mot de svaga och
överseende med dem som har fel.

Någon gång under ditt liv torde du ha tillhört alla de här kategorierna.

Lloyd Shearer


 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...