tisdag 25 mars 2014

Psykolog

I förra veckan fick jag kontaktuppgifterna till den psykolog som E träffar på råd och stöd, så i dag kom jag mig för att skicka henne ett mail. 
Vi föräldrar vill gärna träffa henne framöver! Höra lite om hur de har planerat för kommande utredningar och om det ens blir några.

På måndag är det dags att fara till Vågen och träffa någon ur personalstyrkan och se hur de har det där. Det känns spännande!

Mitt barnbarn och jag har denna morgon bakat en sockerkaka. 
Hon var riktigt duktig på att hjälpa till och gjorde det mesta själv. Jag lägger in några bilder samt en liten gullig video där hon sjunger.






Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...