fredag 7 mars 2014

Solokvistare!

Jag är mol allena i kväll med endast hundarna som sällskap och då passade jag på att duka upp med lite chips och en god drink framför teven. Är det fredag så är det! 

Fick ett meddelande på facebook i kväll från en kille som skrev hi honey och nog hade det varit trevligt få höra sådana vackra ord men inte från vem som helst. Blockade honom och antar att det var någon slags sol och vårare i farten eftersom även min vän ifrån USA hade fått ett meddelande av honom. Många andra tycks också ha fått dessa mail och jag blir inte lite irriterad när de nästlar sig in i ens profil på det där sättet. Nu har jag min sida synlig enbart för mina vänner men ändå.

Spelar lite quiz med E i kväll och hon är som rolig den tjejen. Glömmer jag att spela vilket händer allt som oftast så skriver hon till mig att jag ska spela. Så då spelar vi ;-) Lite allmänbildad blir man väl alltid av att köra quizen - problemet är bara att minnas frågorna och dess svar gång från gång eftersom det händer att samma frågor dyker upp. Jag som har ett minne som en fiskmås har lite problem med det där....

Foto: Fredagsmys :)

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...