onsdag 12 mars 2014

Svaret dröjer!

Är det något jag inte gillar så är det när svar från människor dröjer. Jag har ännu inte hört något ifrån råd och stöd och det stör mig så in i norden. 
Kanske mycket för att jag är en sådan person att jag helst vill att allt ska ske här och nu. Helst igår! Sedan beror det mycket på att jag är så förbannat less på all fördröjning när det gäller vården och utredningarna för vår dotters räkning. 
December var senast jag hörde av dem där uppe och ännu har inget hänt och alla kvarnar maler långsamt som vanligt. Bedrövligt!

Har precis kommit in från en joggingtur och början var dryg som tusan. Låren stramade och vänster knä krånglade men till slut mjuknade " gamlingens " kropp upp och jag genomförde rundan utan problem.

Barnbarnet är sjuk i dag med feber och ont i örat så hennes mamma ville lämna lillan här under dagen då hon själv hade obligatorisk närvaro på skolan. Hon läser som jag har nämnt tidigare till röntgensjuksköterska på universitetet.




 

 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...