tisdag 11 mars 2014

TACK TILL ALLA LÄSARE

Jag vill rikta ett tack till alla ni som tittar in på min blogg och tar del av vår familj och vår dotters kamp för sitt tillfrisknande. Det är jätteroligt att ni vill läsa om detta och söker upp min blogg och långväga gäster så som från Tyskland, England, Dubai i Förenade Arabemiraten, Hollywood och San Francisco i USA, Finland m,m har besökt bloggen. Återigen tack och fortsätt gärna att följa oss.

För övrigt så har jag varit och hjälpt mina föräldrar att skotta bort snö på deras altan och sopat bort skräpet som låg där. Jag har dessvärre problem med min högra handled och en värk som inte är nådig när jag ska göra något. 

Bjuder på ett kort från morgonens promenad med hundarna.






 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...