lördag 22 mars 2014

Tidigt uppvaknande

Jag vaknade redan 05.40 denna morgon och även om jag är hyfsat morgonpigg av mig, så var det lite väl tidigt. 
Det är förstås det här med ekonomin som trycker mig och jag känner mig lite ledsen över situationen. 

Men som alltid så löser det sig säkert på ett eller ett annat sätt! Jag får väl göra som Lill - Herman och samla burkar ;-). 
Vet ni förresten att han hade flera miljoner undanstoppade?! 
Visade det sig efter hans död!

E berättade i går att det är inte så ofta som hon har ångest längre. De orden gladde mig oerhört mycket och jag skrev till henne att det blir bara bättre och bättre och att till slut har hon ingen ångest längre. Precis som mig! Fantastiskt roligt att höra, E!

I dag ska jag låna lillan över dagen! Förra gången hon kom hit så blev hon jätteglad då hon fick syn på mig, men hon försökte att dölja det. Till slut kunde hon inte längre hålla sig utan brast ut i ett megastort leende från öra till öra. Behöver jag säga att mormors smil var minst lika stort....

Jag fann igen en bild från då lillan var liten och låg i min famn.


 
 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...