måndag 31 mars 2014

Tomt

Det här är lite lustigt måste jag säga - i huset finns fem papilloner som hörs och syns trots sin litenhet. Ändå så saknar jag redan Vera och tycker att det blev tomt.
Hon blev i alla fall helt överlycklig då matte och husse kom för att hämta henne och när de gick ut genom dörren för att åka hem, så var det som att de aldrig hade varit borta från henne.

Efter att vi hade varit på mötet så åkte vi och hämtade vår dotter J på sjukhuset eftersom hon gör sin praktik där och ville ha skjuts hem. Både hon och pappan bor i samma by! 
När vi då satt där i bilen och väntade på henne så ringde jag min pappa, som berättade att mamma är kvar på lasarettet. 
Hon ska till njurmedicin i morgon och eftersom det även kommer blod ifrån aktern så vill de kolla det också. Så att det inte är hennes urinblåsa som krånglar igen eftersom hon har haft flera tumörer i den tidigare.

Mitt barnbarn och hennes mamma samt flickornas pappa var här på fika efter mötet och jag tyckte det var lite coolt att J och T har nästan likadana skor. 


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...