fredag 21 mars 2014

Trött

I natt gick det uruselt att sova av någon anledning och jag är verkligen inte pigg i dag. Skjutsade sedan A till flyget strax efter 06 denna morgon.
I dag är det återigen plusgrader utomhus och jag hoppas att snön som har kommit smälter bort fort. Jag vill börja köra igång med springningen snart igen men har inte så bra skor att jag vill springa om det är den minsta risk för halka. 

Jag tänker tillbaka på förra våren i maj då jag och två till satt på en uteservering i stan och drack en pilsner. Det var under den värsta tiden i mitt liv då E precis hade försökt att ta sitt liv både i april och i maj, så jag mådde jättedåligt under den perioden. Min allra finaste vän gjorde allt för att muntra upp mig och få mig att tänka på annat. 
Det kallar jag sann vänskap!

Har talat med E som precis hade vaknat och skulle göra sig i ordning för att gå till Vågen. Jag älskar denna flicka så sanslöst mycket!

Minns du detta M?!






Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...