måndag 31 mars 2014

Vågen

I dag händer det massor! Först och främst så är det lite festligheter för A som fyller år, sedan ska Vera hämtas efter 14 tiden nybadad och fräsch och klockan 15 är det möte på Vågen. 
Es pappa skulle hämta mig så att jag slipper irra runt på Ålidhem där det ligger. Jag skulle nämligen kunna gå vilse i mitt eget kvarter ;-). Näst intill!

Det ska bli himla intressant att höra vad de har att säga på Vågen! Det blir förmodligen lite information om vad de kör med för typ av behandlingar kan jag tänka mig. Hur som helst så känns det spännande!
E skulle dit på förmiddagen och kommer inte att vara med på träffen berättade dels hennes samtalskontakt och dels hon själv i går.





Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...