tisdag 18 mars 2014

Vårrullar

Jag är galet förtjust i thaimat och vegetariska vårrullar älskar jag. Nu är det ett tags sedan jag sist åt det men precis i detta ögonblick så har jag två rullar i min nya maskin. Det är en actifry mini som jag har läst mycket bra om. 

Ska bli spännande att provsmaka!

Mitt barnbarn har åkt hem och jag var väl kanske inte den roligaste mormodern i dag som mest bara ville vila på soffan. Hon lekte så bra själv mot slutet och egentligen så skulle hon ha sovit över men jag hojtade till åt hennes mamma på FB och bad henne hämta lillan. Jag orkar helt enkelt inte med att roa flickan med denna förkylning i kroppen!

Nu blir det paprikasoppa och vårrullar och sedan soffläge resten av kvällen.







 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...