torsdag 10 april 2014

Another bad day

Det var ingen bra dag i dag heller för E! Hon mår nog gräsligt dåligt om jag ska vara ärlig. 
I går skrev jag ju om att hon kanske har en vårdepression. 
Vilket jag tog upp med henne i dag!

Då visade det sig att hon faktiskt hade pratat med boendepersonalen om detta, då de också har reflekterat över att hon även förra våren mådde urdåligt. 
Hennes kontaktperson på boendet antydde liksom mig att det kanske kan vara just en vårdepression. 

E lovade mig att försöka att be om hjälp INNAN hon skär sig. Om hon sedan gör det vet jag ju inte, men man kan alltid hoppas på det. 
Vidare så lovade E att om hon åker in på psyket så ska jag meddelas, så att jag vet var hon befinner sig. Det är så oroande att inte veta var hon annars är, ifall man inte får tag i henne.

I dag har jag varit och hjälpt mina föräldrar med städ och handlingen, jag har bäddat rent i deras sängar och kört igång maskin med tvätt. Ska snart dit och hänga upp tvätten!

De är inte alls pigga och mamma andades så häftigt och var så blek att jag blev riktigt orolig. Hon har fortfarande inte blivit frisk från sin förkylning, som hon drog på sig på lasarettet när hon låg inne. 
Nu har pappa också blivit smittad! 

Var in och läste på min sida på Försäkringskassan och de har nu skickat ett beslut till mig, som torde komma i morgon eller på måndag. Hur jag ska våga öppna det brevet vete sjutton! 
Det handlar om den där skulden som jag har till dem.
De upptäckte ju tydligen att jag hade fått för mycket pengar utbetalt under 2010 och 2011 och nu ska pengarna tillbaka.
Jag vill inte ens veta hur mycket det handlar om :(

shit happens photo: shit happens... shit1.gif

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...