fredag 4 april 2014

Avkoppling

Har landat i stugan och bara njuter av livet och lugnet som råder här ute. 
Bastat har jag hunnit med och till middag blev det en hemmagjord pizza. 
Har tagit några kort men kan inte lägga upp dem förrän på söndag.

I morgon ska J på kurs inom gymnastiken då hon numera tränar gymnaster. Tidigare om åren var hon själv en mycket duktig truppgymnast, men när hon blev gravid, så fick hon så klart sluta med gymnastiken efter ett tag.

Hur som helst så bad hon mig att vara barnvakt över dagen men jag skulle ju inte vara hemma.
Det löser sig som så att E far hem till dem och passar lillan de timmar, som det behövs.
Det är ju bara skoj för E att få umgås med lillan så de får nog det mysigt tillsammans. 







När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...