söndag 6 april 2014

Bilder

Har kommit hem från stugan efter en underbar helg. Pappa och brorsan kom också ut och eldade lite ris som behövdes få bort.

Åkte förbi mamma en sväng på vägen hem men hon var då så risig. Förkyld och dan!

E hade haft det härligt med T i går! Det blev två pannkakor av det där enda ägget och den lilla mjölkskvätten som fanns och dem fick mitt barnbarn äta upp. E själv tog sig youghurt och choklad. 
De hade även tagit en tur till affären där T hade fått sig en tidning, en flöjt, färgpennor och en glass av moster E.

Det gör min dotter gott att umgås med sin systerdotter och att få lite annat att tänka på. De hade också varit en hel del med marsvinen och hamstern som J och T har. 

Passade på att skifta däck på bilen när jag ändå var ute i stugan!



Vy ut mot viken

Daisy nio år 5/4 -2014

" Lilla grå "

En docka som mamma har gjort

The old lady, Cindy

Vy ut mot Bjuren

Gårdsplan och friggebod

Viken



Eldar skräp

Granen brann
Troy lapar havsvatten

samt tuggar på en kvist

 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...