måndag 7 april 2014

En ny vecka

Då var det måndag igen och vad denna vecka bjuder på får vi se. Jag ska i alla fall beställa en klipptid och kommer att åka till mina föräldrar och skura ur deras köksskåp samt torka klart fönstren någon av dagarna. 

I dag kommer mitt barnbarn för att stanna i några timmar då hennes mamma går kväll på sin praktik och hennes morfar skulle på ett möte. Det var ett tag sedan lillan sov hos mig men jag har haft annat för mig och har inte heller riktigt haft orken.

Ska köra igång med järntabletter igen men över min döda kropp att jag äter de receptbelagda, som jag blev så dålig i magen av. Köper hellre en annan variant, som också hjälper mot järnbrist men som är receptfria och finns att köpa i hälsokostbutiker samt på apoteken.

Troy gjorde ned sig på promenaden i morse och skulle duschas av. Vilket han inte tyckte var någon hit! Tycker förresten att denna sång är så fin som Marie Fredriksson sjunger.



Foto: I will never ever take a shower ;-)
I will never ever take a shower ;-)
 


 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...