söndag 13 april 2014

Fanny

Jag brukar följa en bloggerska som är aktiv inom politiken och jag har förstås aldrig träffat denna tjej, men tycker om hennes sätt att skriva och hennes rättframhet. 
En ung tjej som är i samma ålder som mina döttrar och som är både klok och berättande i sina blogginlägg. 

I dag läste jag det senaste som hon hade skrivit om att ha ångest och en depression och om att vara hotad, näthatad med mera. 
Gripande och samtidigt fint skrivet!

Har varit hos mina föräldrar på middag i kväll och passade på att lära mig lite om hur en mangel fungerar. Kan ju vara bra att veta!

I morgon ville min dotter att jag skulle vara barnvakt men jag är inte riktigt pigg ännu, så jag nobbade det för en annan gång i stället. 
Nu blir det så att M hämtar henne på dagiset och är med lillan till dess mamman kommer hem från sin praktik. Hon skulle gå kväll!


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...