måndag 28 april 2014

Finfrämmande

Min dotter ringde och berättade hur det hade gått hos doktorn för mitt barnbarn. Hon behövde antibiotika på grund av en infektion i luftvägarna och ska nu äta det i en vecka samt ta Mollipect. 
Eftersom hennes mamma gör sin sista vecka på praktiken, så kan hon inte vara bort mer än denna dag och bad mig att vara barnvakt. 

T har nu kommit hit och busar med Troy som bara älskar denna flicka lika mycket som mig. Han blir överlycklig då hon dyker upp! De är som ler och långhalm och har följts åt sedan de var små. 
Det skiljer bara två veckor mellan dem i åldern och där hon är där är han. Vilket jag har också har nämnt tidigare! 

Bjuder på en bild för er som inte har sett den förut från då de var små och på en bild tagen precis nyss ute på min altan. 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...