torsdag 3 april 2014

Huvudvärk

Så där ja nu har jag varit och städat hos mina föräldrar så att det är fint när mamma kommer hem från sjukhuset. Handlingen får vi ta i morgon förmiddag innan jag åker ut till stugan.

Hon ringde mig medans jag var hos dem och var så förgrymmad på sin telefon, som hade laddat ur. 
Skräp tyckte mamma och undrade varför man måste ladda dem när det bara har gått två dagar. 
Laddaren var naturligtvis kvar hemma hos dem men hon hade fått låna en telefon och därför kunde ringa mig. 

Jag berättade att min mobil som är en Samsung Galaxy S3 får jag ladda varje dag och att två dagar är väl ändå bra. Hon höll inte med, haha!

Hos mina föräldrar ska det skuras på det gamla hederliga sättet ( där man får svära till en och en annan gång när trasorna halkar av titt som tätt ). 

Jag fick en sjuhelsikes huvudvärk när jag väl kom hem igen så nu blir det att vila en stund.

Pratade ju med E i går och vet ni....nu har hon fått sin hörapparat och hade också använt den under gårdagen. Heja heja fina E! 
 

 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...