måndag 7 april 2014

Ingen rast ingen ro

Jag fick en kommentar i ett annat inlägg i en annan blogg om att jag gör " reklam " för min egen och att den säkert inte var sann.
Självklart så är jag glad över att folk vill läsa min blogg och för att kunna nå ut till folk, så delar jag gärna med mig av bloggen.
Hur ska jag annars få folk upplysta om det jag skriver?!

Jag mailade tjejen i fråga och tog upp detta och efter att ha
rett ut det hela är nu saken utagerad! 
Hon bad om ursäkt och inser att hon nog först borde ha kollat upp bloggen innan hon uttalade sig.

Sitter här med världens goaste tjej som verkligen kan hålla igång mig med memory, fyra i rad, uno mm. Så mysigt så!

Det får mig att tänka tillbaka på åren då flickorna var små! Vi hade en hel uppsjö av olika spel hemma och favoriten var faktiskt just memory. 

Kan ni fatta att om elva dagar är det exakt ett år sedan E försökte att ta sitt liv. Det har varit en mödosam kamp från oss alla för att få en rätt hjälp och vård till henne, en kamp för E att försöka bli självskadefri och för oss föräldrar att kunna släppa och gå vidare. 
Tänk alla myndigheter som har varit inblandade och alla avslag och överklagan som har gjorts. No more säger jag bara!

Nu är det bara att blicka framåt!

Foto: Tilda ♥

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...