tisdag 15 april 2014

Just sayin'

Säger bara att finns det något som luktar så gott som nytvättad och fräsch tvätt som hänger på tork ute?!
I dag är det premiär för att hänga lakan utomhus i både sol och blåst, vilket gör det idealiskt för att torka fort.

I augusti om två år har vi bestämt oss för att resa till Mallorca och Cal a Dor och återuppleva trevliga minnen därifrån. Det var ganska många år sedan vi sist var där, men jag och min bror har många gånger åkt tillsammans till denna gudomliga och mysiga plats. 

Jag fyller femtio år i maj det året så vi tänkte att då gör vi en resa tillsammans och har även frågat E om hon vill följa med. Det lät som så och det skulle verkligen vara roligt om hon ville det.

Resan dit är dyr så vi får börja spara redan nu!



 

 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...