tisdag 1 april 2014

Lasarettet

Mamma ringde och berättade att hon blir kvar ännu en dag på sjukhuset och genomgår undersökningar. 
I dag ska hon göra en till röntgen på skallen och de har satt in ännu mer blodförtunnande. 
Hon känner själv att något är fel och mår risigt!
Blödningarna som hon har ska kollas upp mer ifall det är en ny tumör i urinblåsan eller någon annanstans. 

Jag hörde på henne att det inte var riktigt bra och blir så ledsen över att de åldras och blir sämre. Samtidigt som hon ligger sjuk på lasarettet så oroar hon sig för pappa, som inte svarade i telefonen. 
Men han hör så dåligt att han säkert inte uppfattade signalerna från telefonen för jag har då fått tag i honom.

Just nu ligger fokus på mina föräldrar då E mår lite bättre. Skönt nog att hon gör det, så att det inte blir alltför mycket. Det finns ju gränser för mig också! 

Jag skulle behöva en tripp igen någonstans för att koppla bort sjukdomar och dylikt åtminstone för en helg. Hade jag pengar och hundvakt, så skulle jag boka en färjetur. 
Tycker att det är så trevligt med dessa färjeresor där man kan äta och dricka gott, handla i tax free, lyssna på trevliga uppträdanden och bara koppla av.







Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...