onsdag 9 april 2014

Ledsamt

Jag fick ju i går veta att min dotter inte mådde bra och direkt kände jag onda aningar. 
I dag berättade E att det fortfarande inte är bra och att hon har skurit sig igen. Ångesten och tankarna blir för mycket för henne och trots en Sobril så var tankarna för starka.

Jag lider med min älskade flicka och mitt hjärta går i tusen bitar när hon mår så dåligt. 
Önskar så att hon tillfrisknar och blir ångestfri och slipper de förbannade tankarna hon bär på....
Jag blir också livrädd att hon ska försöka att ta sitt liv igen om det blir för tungt för henne. Men hoppas på att hon har kommit så pass långt att det inte längre är ett alternativ.

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...