fredag 25 april 2014

Mina vänner oroar sig

Mina vänner runt mig börjar oroa sig för att jag ska bränna ut mig eller hamna på sjukhuset på grund av allt runt omkring mig. De tycker att jag sliter ont och undrar hur jag hinner med allting.

En vän skrev till mig följande rader: Du är en klippa Cajsa! Lär mig! Hur hinner du med att ta hand om alla andra, å ändå ha det så bra? Förstå mig rätt nu..för jag vet ju hur du har det.

En annan skrev så här: ja att du orkar!

En tredje vän skrev dessa rader: Hur orkar du med allt Cajsa? Jag är livrädd att du brakar ihop o får en hjärtinfarkt eller går in i väggen. Du måste börja lugna ned dig! 

Tack till er mina vänner för att ni tänker på mig!


You help me get through it all.
You're always there when I need you.
You make me feel happy when I'm sad.
I am proud to call you my Best Friend.<3
 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...