lördag 5 april 2014

Nio år

I dag är det nio år sedan Fjärilgårdens Daisy och hennes kullsyster Modesty Blaze föddes. Hipp hipp hurra ♥

Har ägnat förmiddagen åt att sopa rent i verkstaden där mössen hade gått lös på en säck med fågelfrön. De har haft ett riktigt kalas!
Tog även en promenad ut på udden med hundarna och kollade läget. Har lite kort att lägga upp i morgon här på bloggen.
E ringde mig i morse och hade kommit till sin tvillingsyster för att vara barnvakt och undrade om apoteket hade öppet i dag och ville ha recept på pannkakssmet.

Med tanke på att det bara fanns ett ägg så blir det inte många pannkakor att dela på men E äter ändå så lite. 
Mitt barnbarn lär nog vilja ha fler än henne skulle jag tro!




Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...