fredag 25 april 2014

Överraskning

Jag köpte E ett armband som jag gissade på att hon skulle tycka om och sedan sände jag det i ett vanligt brev till henne som anonym avsändare. 
Lite kul är det ju att göra någon glad :)

Hon hade förstås inte kunnat ana vem som skickade det och blev glatt överraskad över att det var ifrån mig. 
E tyckte att det var fint och eftersom jag vet sedan tidigare att hon gillar döskallar så såg jag till att köpa ett med någon döskalle på och en passande text som löd så här: Where there is a will there is a way.

Har i natt få ungefär sex timmar i sömn så känner mig hyfsat pigg. Ska nu i väg till mina föräldrar och hjälpa dem!

 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...