onsdag 16 april 2014

På bättringsvägar

Nu känns det som att jag är på bättringsvägarna fast jag fortfarande är snuvig och har lite ont i kroppen. 
Har i alla fall varit och klippt mig och handlat lite inför morgondagens bilfärd upp till fjällen. Ser fram mot att åka i väg och ha det trevligt och hoppas på bra väder, så att man kanske får lite färg.

Mammas besök på lasarettet gick bra och hon tog lite prover men de avvaktar eventuell blodtransfusion till i morgon då hon ska tillbaka till onkologen. Då får hon även veta svaret på den sista röntgen hon gjorde!

E har varit till tandläkaren i dag och hade inga hål! Hon och hennes syster har mycket bättre tänder än vad jag någonsin har haft.

Hon såg på tv när jag ringde och distraherade tankarna lite! 
Det verkar upp och ned för henne som jag förstår det.
Det blev inget av med Sundsvall i alla fall!

Troy fick i går en ny leksak som han blev så förtjust i :)

En riktigt glad påsk önskar jag er alla
 





 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...