lördag 12 april 2014

Snabbvisit

Det blev bara några timmar med barnbarnet här eftersom jag är så hängig. Det är väl ändå inget roligt med en mormor som bara ligger på soffan, så jag ringde hennes morfar som hämtade henne.
Jag hade ju lovat min dotter att hon skulle få barnfritt i helgen, vilket inte är så ofta längre då M inte längre har henne om helgerna. 

Här blir det filmtajm, lite popcorn och fortsatt soffläge!

Lägger in ett kort på lillan i sin fina klänning som hon hade på sig i dag då hon var på dop med sin mamma.

Just på den här bilden är hon väldigt väldigt lik sin mamma och E ( de är ju tvillingar ) från då de var små. 

Foto: Finfrämmande i alla fall ett tag ♥



Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...