fredag 11 april 2014

Tårar

I 2,5 timmar var jag och städade hos mina föräldrar i dag och skurade ur skåpen samt rengjorde ugnen och spisen. Avslutade med att torka köksgolvet och hänga upp en tvätt, som jag hade kört på förmiddagen åt dem. 
Det luktade så gott när jag for därifrån!

Mamma ringde för en stund sedan och grät i telefonen! Hon var verkligen tacksam för att jag har hjälpt dem och hon tyckte att det luktade så fräscht. 
Hon hade fått en halv liter blod men kände sig ändå inte piggare. Hade precis vilat när hon ringde...

Chattade lite med E som berättade att just nu var det ganska bra med henne och att hon har inte skurit sig något mer. Min underbara underbara och fina flicka - Du är bäst!! Kämpa på!!

Själv känner jag mig ganska krasslig nu! Ont i halsen, lite tät i näsan och ont i kroppen. Men en alvedon så fixar jag kvällen! 
Det blir ju grilltime och lite annat smått och gott :) 



Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...