torsdag 10 april 2014

Tidig morgon

Vaknade tvärt klockan fem i morse och kunde sedan inte somna om. Känner mig lite småförkyld igen men hoppas att det bara är något tillfälligt och att det ger sig under dagen.
Ibland kan jag nämligen bli tät av hundarnas päls och speciellt när de fäller mycket, vilket de har  börjat på att göra nu.
 
Snart är det dags att rulla till föräldrarna för att hjälpa dem fastän jag helst vill krypa ned under täcket i soffan och göra inget alls denna dag.

Tänker mycket på E och på hur hon mår och önskar så att jag kunde trolla bort hennes ångest. 
Kan hon bara inte få slippa skiten och må bra som hon så väl är värd att få göra?!

Fick några söta presenter av Veras matte och husse som de köpte i USA.
Fick även några prylar till men en är en present till mitt barnbarn och den andra ska sättas ned i marken när det blir mildare ute. 
En fin sak med en fjäril ( papillon = fjärilshund ) som skiftar färg!
 




 

 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...