torsdag 24 april 2014

Trött ända in i märgen

Usch så trött jag är nu! Vaknade ännu en gång alldeles för tidigt runt 04 snåret och som vanligt så är den första jag tänker på min mamma. 
Jag försöker att mota bort tankarna men det är stört omöjligt. Till slut slumrade jag om en liten stund innan det var dags att kliva upp. 
Har försökt att ta en tupplur nu på förmiddagen eftersom mitt barnbarn kommer i dag också och jag gärna hade velat vara piggare än så här. Hennes mamma går kväll på sin praktik!

Jag bad E hälsa till sin kontaktperson som jobbade i går att jag inte kommer på något möte. Vet dock inte om hon framförde den hälsningen! Orkar just nu inget känns det som! Fick jag bara lite mer sömn så skulle jag orka mer - helt klart! Även om jag är så ledsen att det är mig övermäktigt. Det är tufft det här!




Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...