lördag 12 april 2014

Upp och nedhängd

Känner mig upp och nedhängd i dag med värk i kroppen och snuvig. Blir så irriterad på att jag precis hann komma igång med löpningen igen och så blir jag återigen förkyld. 
En vän till mig menar att kör man på hårt i början så händer det sig att man kan bli sjuk. Men jag kan inte påstå att jag har kört på hårt direkt...

I eftermiddag kommer lillan för att sova över! Jag berättade för henne i telefonen att eftersom det är påsk i nästa vecka och jag kommer att vara bortrest, så får hon sitt påskägg i dag i stället. 
Då ville hon förstås komma bums!

När flickorna var små så gömde jag alltid deras påskägg så att de fick leta efter dem. Så gjorde mina föräldrar när jag och min bror var barn och idag får lillan leta efter sitt ägg hon med.

Nu är hon dålig på att leta och gömma sig om vi till exempel leker kurragömma. När man har räknat klart och går runt och letar efter henne så kan hon ropa: Här är jag! 
Gömstället är alltid under ett täcke och hon syns ju förstås inte ;-)

E är i dag och tittar på hopptävlingar! Jag bad henne att ta ett kort på någon häst och gör hon det så ska jag dela med mig av den här ute. 
Till dess så får det duga med en bild av hur jag känner mig idag!
 





Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...