torsdag 8 maj 2014

Ändringar

Ringde mamma för att prata lite allmänt om allt möjligt men hon var inte alls pigg och orkade inte prata speciellt länge.
Någon tårta hos dem blir det nog inte trots allt! Hon kommer ändå inte att kunna äta något och orkar inte vara uppe, så jag har fika hos mig i stället. 
Bjuder in mina döttrar och min bror och går ut och äter som planerat på kvällen. Har avbokat en tårta eftersom det kommer att räcka med en.

Jag blir så fruktansvärt ledsen att höra hur mamma mår! Det är inte mänskligt att behöva lida som hon gör och tabletterna mot illamående hjälper henne inte. Det känns som att jag ska gå sönder inombords av att behöva se och höra hur det är med henne. Fy tusan!

Tog mig en runda till denna gång med Daisy och gick 7 km i hastig fart. Skönt!


 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...