söndag 11 maj 2014

Beska kommentarer

Det är ju helt sinnessjukt vad en del människor kan kläcka ur sig i bloggar. Jag läser det ena med det andra och förfasas över hur känslolösa en del är. 
Vad är det med folk??!! Har de inte lärt sig folkvett, att visa hyfs vett och etikett, samt ta att ta reda på fakta INNAN de kommenterar något?!
Näthatet kan visa sig på olika sätt - tydligen! Men en sak har näthatarna gemensamt och det är att de drar sig inte för något. 

Jag skulle kunna kommentera ett beskt och förklarande svar i den ena bloggen men väljer att strunta i det då jag inte tänker sjunka på samma nivå, som dem. 

Omoget OCH respektlöst av Clara och company!

Har i dag varit ute på en morgonpromenad på en mil i regn och rusk. Skönt!
Snart kommer barnbarnet för att stanna över dagen och det ser jag fram mot.

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...