torsdag 22 maj 2014

Det händer grejer

E frågade mig om vi kan fara och låna den där buren på zoo eftersom ungarna har börjat på att utforska sin sexualitet ;-).
Här händer det grejer minsann....
Hon skulle ju få en bur av sin kontaktperson men den buren
är för liten, så E lånar en ifrån zoo som det var bestämt. 

Jag ringde zoo och förvarnade dem om att vi kommer förbi endera i eftermiddag eller i morgon för att hämta buren. Det vore väl inte så lyckligt om det blev tjyvparningar, så därför får vi separera på hannarna och honorna.

Mamma skulle i dag göra en koll av magen för att de ska försöka finna var hon blöder. Jag hoppas att de ska gå bra och att de får stopp på blödningar.
Känner en oro för att de ska finna något som inte är bra men samtidigt så kan det väl inte bli så mycket sämre än vad det är. Cancern har ju liksom spridit sig redan!

Har en sjuhelsikes huvudvärk i dag där inte alvedon har hjälpt men muntras upp av lilla T, som förgyller dagen.

Bjuder på två bilder!

Foto: Tilda tyckte att mormor skulle ta ett sommarkort på henne ♥  

Foto: Det är bra tryck i dammsugaren ;-)

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...