fredag 16 maj 2014

Fredag

Började denna morgon med en promenad på en mil med Baltazar. Medan jag är ute så ringer först E och vill komma till mig och sedan ringer min mamma och vill ha skjuts till akuten. 
Jag hade då fem kilometer kvar till dess jag var hemma. Behöver jag säga att det gick fort resten av sträckan?! 
Nåja fort och fort....med en hund som sällskap som dessutom har korta ben så kan det inte gå så där superfort, men jag sprang bitvis.

Inga fara med mamma men hon skulle få komma till en ortoped och var tvungen att gå via akuten. De skulle försöka stoppa blödningarna som hon har. Vilket bestämdes i morse!

Hon ringde sedan och berättade att hon skulle bli kvar över dagen för att dessutom få blod, då blodvärdet var för lågt igen.
Sedan fick jag höra av pappa att mamma skulle stanna kvar på lasarettet tillsvidare. Kanske får hon komma hem på måndag!

Jag och E har grillat och det var premiär på min nya grill som jag fick av pappa för ett tag sedan. 
Gott gott!





När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...