måndag 5 maj 2014

Fyra stycken!

Fick en mms bild med följande text: Fyra stycken små har de fått!!! Två var!!! Samt en stor smiley! 

När E kom hem från Vågen i dag så tyckte hon att det pep lite extra mycket och först såg hon bara Gullan och Berit men sedan fick hon se fyra små raringar i husen. Lyckan är stor hos E nu kan jag ju säga!!

De är jättesöta och verkar må bra så det är bara till att gratulera min fina dotter till de små lurviga marsvins ungarna.
Känner jag E rätt så kommer hon att vilja behålla en hona när det väl är dags att sälja dem.
Hon trodde att det är tre tjejer och en kille!

Jag tog ännu en runda i eftermiddag och totalt har jag i dag gått 17,63 km.

 





Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...