lördag 17 maj 2014

Indiskt

Jösses så mätt jag är! Var egentligen lagom mätt efter den indiska middagen, men så beställde M in friterade bananer och sedan var det klippt. 
Gott så in i bängen och alldeles för mättande! 

Tog sedan en sväng till en pub och blev där bjuden på en shot som var fantastiskt god. 

Nu är det bedtime på Rosetten och hundarna har redan lagt sig! De är ju uppe med tuppen precis som sin matte. 

Tack till M för maten och en trevlig kväll och nu har jag laddat  batterierna för en tid igen. 

På bussen hem så såg jag en jättefin regnbåge som jag försökte att fånga på bild. Gick väl så där!

 

Foto: Avslutar med friterade bananer och får lite dåligt samvete....måste kanske gå hem nu ;-)

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...