söndag 18 maj 2014

Låtsaspiller hjälper mot ångest

Läste något intressant på internet som jag vill dela med mig av. Att ha ångest är riktigt riktigt jobbigt och något som ingen vill ha. Därför äts det ju mediciner mot det i stora mängder men nu har forskare kommit fram till en upptäckt. Läs om den i följande länk: http://dinamediciner.se/nyheter/unik-bild-latsaspiller-hjalper-mot-angest 

Jag satt och försökte komma ihåg vad den medicin som jag själv åt förutom Sobril heter. Googlade och fann då detta om placebo effekten. 
Har fortfarande inte kommit underfund med min medicins namn men förhoppningsvis så ploppar det upp till slut. 


När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...