onsdag 21 maj 2014

Lite skryt

Nu måste jag få skryta lite för jag har två mil under sulorna i dag och med den motionen så känner jag mig nöjd med dagens rundor. Första milen tog jag på morgonen och andra på eftermiddagen i ett underbart härligt väder.
Där emellan for jag ut till stugan och lämnade pappas medicin mot cancern som han hade glömt hemma. 

Mamma är kvar på sjukhuset då de inte riktigt får stopp på blödningarna men hon kunde för första gången i går på en lång tid känna att fil smakade fil och att smörgåsen smakade gott och hon tog sin första kopp kaffe, sedan påsk. 

Pappas PSA värde hade stigit oroväckande mycket fick han veta i går men det har gått lite upp och ned, så förhoppningsvis är det lugnt med den saken. 
Han har dock metastaser fulla skelettet från höfterna och upp, vilket man inte får glömma.

I morgon kommer mitt barnbarn för att sova över till på fredag. De ska bli skoj att träffa henne igen.


 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...